Lovec komet

Po letech jsem oprášil gamemaker a vytvořil jednoduchou ikjuovku na tradiční téma. Upozornění pro případného hráče: hra je prosta jakýchkoliv moderních herních standardů (u mě tradičně )

Můj klasický koncept „hra za jeden večer“ se krapet natáhla – přestože jsem v gamemakeru kdysi strávil tisíce hodin, dával jsem první kódy docela dlouho, než jsem si vzpomněl co a jak. Licenci už mám dávno propadlou, tak i bez spritů (lepší žádné než statické)

Ovládání šipkami, space – restart hry. Navigace je na cit – je to pekelné, ale všechno je úhel pohledu: nejbližší zdroj gravitace (planeta) jde zjistit podle mikrogravitace (zastavit šipkou dolů a chvíli počkat), jde létat za hranu herního pole, to není ošetřené, ale mělo by to být patrné kde jsou. Pokud mimo pole vyletí komety, stačí počkat, až se vrátí. Sejmutí komety je kolize na 2 pixely, je to drsné, ale jde to. Prásknout to do planety je trochu smůla, ale dá se tomu úhybem vyhnout; navíc i v životě je to občas trochu o tom štěstíčku. A to je asi všechno.

Kdyby to nedej bože někoho bavilo, můžu poskytnout zdrojáky k volnému užití.

https://ulozto.cz/file/o9FU9XLtdLR7/lovec-hvezd-exe