Živé stíny – výsledek

Představy a skutečnost se vždy liší. Moje původní představa, co s konceptem hry, byla docela košatá, nedařilo se mi to ale pojmout úplně podle svých představ. Nakonec jsem ustoupil, a z konceptu využil jen nejzákladnější princip – postava se světlem, a hledání kompromisu mezi tím vidět, a nebýt viděn.

Jedná se o jednoduchou minihru, nebo spíš herní koncept do Vývojářské soutěže pozdního léta. Hra není ozvučená, příběh jsem nakonec došvihl na poslední chvíli tak, aby aspoň trochu seděl. To podstatné, co bych rád aby ve hře bylo aspoň trochu, je tísnivá atmosféra, kdy se hráč bojí trochu oroštovat světlo, aby ho něco nesežralo nebo nešlápl do želez; přitom si ale potřebuje rozsvítit, protože by jinak mohl přehlédnout nějaký prvek, bez kterého by se nedostal dál (klíč, checkpoit – brambor x).

Jak moc jsem se nakonec od původní představy odchýlil posuďte sami….

Pro brambory do sklepa
Hra je o strašidelné cestě do sklepa pro brambory. Sklep je totiž plný nějakých potvor (opravdu jsou to jenom potkani? 😉 ), a též sklopců na potkany. Klíče od dveří mezi sklepními místnostmi jsou též různě poztrácené, hráč je musí všechny najít, a nenechat se u toho sežrat. A nezapomenout ani jeden brambor, jinak misi nesplníte!

Ovládání
pohyb šipkami
regulace světla A/Y

link ke stažení https://dl.dropboxusercontent.com/u/14402706/hounted_house.exe

skrýn http://ikkju.chytrak.cz/brambory.PNG

odkrytá mapa (fialová klíč, červená past, modrá potvora, černá rozsvěceč (to je spíš takový fórek, nepředpokládám že ho sebral někdo víc jak 1x) a brambor)

haunt