(Aktualizováno 27. 7.) Zatím nepojmenovaná přebíjená

Nemám moc rád systém dnešních online her, kde ve většině případů jde o náhodu s prvky strategie nebo o značné množství skillu. Dal jsem si proto za cíl vytvořit přebíjenou, která by bavila minimálně mě. 🙂

Cíl je prostý. Udělat vše pro to, aby protihráčovi životy byly rovny nule. Toho se snažíte dosáhnout vystřelováním barevných bloků. Na výběr máte 3 – zelený, modrý a červený. Každý má jinou rychlost a jiný efekt, když se srazí se soupeřovým blokem. Efekt kostky má dopad na toho hráče, na jehož půlce herního pole se zrovna nachází. Ovládání je napsáno pod hrou v záložce Instruction.

Zde je link ke hře…

Jde jen o koncept. Nijak jsem se nesnažil o vyváženost bloků nebo o nějakou doladěnost. Hra bude online multi player, ale abych se s tím teď nemusel patlat, tak tenhle prototyp je jen „single player“.

Jak se koncept líbí/nelíbí?

Co je na něm dobré/špatné?

——————

Aktualizace 18. 7.

Hra má teď více kouzel na sesílání, menší okno, prozatímní AI a nějaký ten obrázek pro odlišení. Je to pořád ve fázi testování, ale nějak takhle to bude ve finále vypadat. Ještě jsem si pohrával s myšlenkou udělat těch kouzel víc a hráč by si poté vytvořil svůj vlastní set, s kterým by hrál.

Zde je link ke hře…

Tahle verze je tu hlavně proto, že chci od vás dostat nějaké připomínky, nápady, kritiku, prostě cokoli, co by mi mohlo pomoct udělat tu hru lepší. 😉

——————

Aktaulizace 27. 7.

Pokusil jsem se udělat hybrida mezi prvními dvěma verzemi s trochou nových prvků. Pole je menší, ovládání je pouze skrze QWE (zvolení bloku, který vystřelíš). Všechny 3 bloky, které máš ze začátku, se teď „expí“. Vždy, když dojde ke srážce jedné kostky, tak se přidá jeden bod pro ten daný blok. Po nasbírání deseti bodů dojde k vylepšení bloku. Protože jsem dal hru do soutěže Geekwork 2014, tak jsem ji už i vymyslel prozatímní název – Trivia.

Zde je link ke hře…