Vlak do Jumy

Název je provizorní, první co mě napadlo, případně opravím.

Přemýšlel jsem nejdřív nad prostředím, středověk se mi moc nelíbil,  nakonec jsem zvolil divoký západ. Myslím že muzika se ze začátku celkem hodí k epickým scénám – osvobození, zažehnání hrozby, jenom konec (latina?) to dost nekompromisně cpe právě do toho středověku. Snad to nějak porychtuji příběhem, buď textem , nebo formou nějakých obrázků – úvod, závěr.

Zajímavé je i to časové omezení, sice se mi moc nechtělo, ale z ovládání mp3 v gm mám takový respekt, že jsem se raději do krabičky nacpal.

K nápadu: rád bych jednoduchou skákačku, tři pozice kovbojů – ležící, sedící, stojící, možnost vyskočit. Vlak který uhání za nějakými nekalými úmysly (nechám na konec). Rád bych to ztvárnil jako kombinaci tahovky a real time, omezení bude doba, za kterou musí hráč úkol splnit. Ve hře by byl zobrazen nejspíš ubýhající krajinou s prvky, ze kterých by hráč po několikátem pokusu dokázal odhadnout, kolik času mu zbývá. A zase, příběh je omáčka, v podstatě půjde nejspíš o to, se nějak probojovat, či proplížit k lokomitivě, zatáhnout za ručku, a tím překazit jejich záměry zloduchů.

O celém nějakou představu mám, ale rád bych si nechal prostor na nějaké „jamování“. Nejspíš zkusím jednoduchou inteligenci nepřátel, nabízelo by se to takto:

Nepřátelé na vagónu si dávají pozor, aby je nemajzla nějaká překážka, ale jakmile se k nim dostane hrdina na určitou vzdálenost (zvuk?), otočí se, a ten pak má prostor pomocí krytí, přikrčování a vstávání buď nepřítele přímočaře odrovnat, nebo ho přelstít a nechat mu urazit hlavu (opičení nepřátel) stropem blížícího se tunelu. Ve hře jsou tedy zatím dvě cesty – vagóny, vrchem, a zvažuji ještě cestu na koni a její kombinaci. A pak to celé vyvážit, nebo nechat na volnosti hráče, aby si vyzkoušel všechny cesty a kombinace? Ještě musím promyslet.

Ale samozřejmě se mi to může pod rukama zvrtnout, nebráním se tomu x)

juma