O pár technických kroků dál..

Stejně tak, jak rychle se blíží 1. rok vývoje téhle „malé“ strategické hříčky, se blíží její dokončení. Od vás bych potřeboval hru vyzkoušet a pokud možno napsat jaký máte pocit ze hry. 🙂

Dosavadních změn je hned několik.

Jednak nevyužívají oba hráči stejnou trojkombinaci jednotek (Medik, Voják a Virus), ale je to nahrazeno devíti „klany“ složených z čtyřkombinací původních třech jednotek (např. 2x medik a 2x virus).

Druhak každé jednotce trvá 1-3 kola než bude moct být znovu povolána do boje (ve hře je to značeno modrou lištou).

Třeťak po kolizi dostane jednotka bod zkušenosti (žlutá lišta). Po nasbírání 5 bodů je jednotka vylepšená a má menší bonus.

Čtverak jsem opravil několik maličkostí. Jednotky bojují 3x rychleji, pozadí je o poznaní tmavší než předtím, vojáky lze verbovat jak klávesami QWER a UIOP, tak i tlačítkem myši.

Nechci už nijak moc měnit mechaniky hry, nejvíc bude potřeba vyladit efekt kolizí, aby došlo k nějaké rovnováze, přičemž mám v plánu každému klanu dát 1 speciální vlastnost, která z(ne)hodnotí jejich čtyřkombinaci jednotek.

Zde je link ke hře. 😉

EDIT: Narychlo jsem upravil počet kol před vysláním další jednotky. Medik – 0, Voják – 1, Virus – 2