Take the Cake (dříve Hard to Color) – vydání 28. listopadu

Trvalo to několikrát déle než jsem původně chtěl. Konečně jsme ale u vydání. Konkrétně bude hra vydána na Steamu, Itch.io a Windows Store. Nejprve pouze pro Windows, později (cca za měsíc) i pro Ubuntu.

Web: http://takethecake-game.com/

Demo: http://sklad.ebenit.com/ttc_demo.zip

Facebook: https://www.facebook.com/EbenitCom

Twitter: https://twitter.com/EbenitCom

 

Klíčové vlastnosti:
  • Ponořte se do plošinovky s herními mechanismy postavenými na měnících se barvách a fyzice.
  • Prozkoumejte 27 úrovní v pěti barevných prostředích.
  • Hrajte pomocí gamepadu nebo klávesnice.
  • Soutěžte s ostatními hráči o nejlepší čas dokončení každé z úrovní.
  • Vychutnejte si příběh vyprávěný bez jediného slova.

 

 


Rád bych se ještě vyjádřil k tomu „problému“ s několikanásobnou dobou vývoje, než jsem si plánoval. Za tenhle průšvih jsem velmi vděčný. Získal jsem díky tomu totiž velmi hodnotnou znalost. Problém nebyl v nedostatku času, neměl jsem moc věcí na práci, nebránila mi ve vývoji škola, práce ani nic dalšího. Největším problémem jsem byl já.

Chvíli jsem na hře pracoval, pak jsem se věnoval delší dobu zase něčemu jinému (třeba i té škole, práci) a tak stále dokola. Myslel jsem si, že jsem prostě líný a musím se naučit větší sebekázni. Určitě mi to prospěje, ale to také nebyl problém. Problémem byl strach. Neustále jsem se nechával zlákat vidinou výsledků v kratším horizontu (v práci dostanu zaplaceno za měsíc, za zakázku zaplatí za 3 měsíce, ale hru dodělám bůh ví kdy – myslel jsem si). Kolem sebe neustále slyšíte, jak se něco musí, kdy se to musí atp.. Je nutné mít práci, protože, co když se stane to a to…

 

Dodal jsem si odvahu a chvíli jsem na hře pracoval, pak jsem se začal bát, nechal se vystrašit a raději svůj sen posunul a šel třeba pro někoho pracovat – a tak stále dokola.

 

A to je to, oč tu jde. 🙂 Nenechat se vystrašit, nevzdávat se, neutíkat ke snadnějšímu cíli, jen proto, že všichni kolem nám dávají najevo, že se máme bát. Pokud chce člověk dosáhnout něčeho byť maličko většího musí se naučit překonat strach, vše ostatní ignorovat a jít za vytyčeným cílem. Nedělat to, co se od nás očekává, ale to co doopravdy musíme a chceme udělat. Nenaplňovat společenské normy. Vybočit.

Zejména, když je vývoj her taková zábava. 🙂

 

//No, doufám, že je to alespoň trochu srozumitelné. Nemám pocit, že //jsem vystihl přesně, co jsem chtěl, ale snad ano.