Krevetí rychlosoutěž Červen 2010

Vystavil PepiCzech

30.06.2010

120
A máme tu další soutěž. Bez skrupulí jdeme do ní po hlavě :) Začínáme dnes a soutěžíme do 7.7.2010.

Soutěž je určena primárně pro jednotlivce, ale mohou se zúčastnit skupinky, resp. soutěží jendotlivec za skupinku, ale na hře může prakticky pracovat více lidí.

Téma:
"Souboj s finálním bossem"


Ano, takto jednoduché, není třeba tvořit komplexní hru, o desítkách úrovní s epickým příběhem. Ztvárněte formou (mini)hry souboj se závěrečným bossem. Samozřejmě souboji může předcházet něco, čím uvedete do toho souboje (třeba nástin příběhu v game infu nebo stručný text povalující se někde v menu?).

Žánrově hra není omezena... arénovky, space shootery, arkády, hopsačky, logické hry... cokoliv. Na hru je týden času, za tu dobu se dá slušně zvládnout jedna úroveň/aréna s bossem. Boss může mít/ale nemusí k dispozici i nohsledy, podrž-tašky a celkově nějakou chamraď kolem :)

Boss je většinou velký, zákeřný, odolný, používá určité (obvykle notně nefér) fígle, má obvykle nějakou alespoň základní AI...

Dáváme prostor fantazii, inovacím, neotřelým experimentům nebo jen dobře zmáknutému řemeslnému zpracování (což rozhodně není málo).

Soutěž můžete využít i k nějakému netradičnímu experimentu, kdy do protivníka nebudete bezhlavě bušit vším, co máte zrovna po ruce/kniplu/pařátku, ale můžete na něj jít i nějak fikaně, klidně formou minihry.

Omezení:
-1 herní místnost
-libovolně ztvárněná reklama na krevetu.net ve hře
-alespoň pokus o vtip, lépe vtip ve hře :)

RÁD BYCH ZDŮRAZNIL: ZKUSTE UDĚLAT HRU VTIPNĚ - hlášky našeho avatara i bosse, pointa řešení "jak na bosse", grafické ztvárnění, příběh který uvede do hry... tady všude lze polechtat bránici. Není to nutnost, ale... však víte :)

Termín
Soutěž probíhá od 30.6.2010-7.7.2010 do půlnoci (týden).

Uvedl bych, že stávající soutěž může být dobrým tréninkem na soutěž příští - větší, kterou připravujeme záhy po skončení a poběží předběžně přes prázdniny až do +- půlky/konce září.

Nepodceňujte tuto soutěž, která může sloužit jako výborný trénink pro tu soutěž nadcházející, odložit účast na "tu další" by se nemuselo tak úplně vyplatit (teď jsem tajemný jak hrad v Karpatech, ale berte to jako fakt :))

Ceny:
1.místo - 20 Kr. (+hodnost)
2.místo - 15 Kr. (+hodnost)
3.místo - 10 Kr. (+hodnost)

účast - 5 Kr.
hlasování - 2 Kr.

Dotazy, nejasnosti do komentářů.

Výsledky soutěže


1. místo - D1 - Boriz
86 hlasů
2. místo - Bezzbot - Adder
55 hlasů
3. místo - Juk-Ben - juk-ben
41 hlasů
4. místo - Drobet - Drobet
31 hlasů
5. místo - Pwning - DDL Blue
30 hlasů
6. místo - Graveyard - Firejs
21 hlasů
7. místo - Velda - velda898
18 hlasů
8. místo - Exitus - lokhorn
13 hlasů
V soutěži hlasovalo 31 krevet.
Celkem rozdáno 295 hlasů



Hodnocení +142Líbí Nelíbí
Přečteno 5936-krát

Komentáře

Přidat nový



Pro přispívání musíte být přihlášen


Zapsal Firejs - 14.07.2010 13:38



Já pro sebe nehlasuji.. to už rovnou můžeme dát pravidlo - všechny body pro svou hru.



Zapsal Adder - 14.07.2010 12:09



Já pro svoje hry hlasuji, však proč by ne? Když se cítím na vítěze, tak to se holt nedá nic dělat. A proč bych si jako svému nejlepšímu příteli trochu nepomohl?


Jinak na fórku jsem rozjel vlákno stran hlasování, tak by možná bylo lepší diskutovat tam, ať je vše pohromadě.



Zapsal PepiCzech - 14.07.2010 11:20



Díky za návrh. Neměl by být problém to ošetřit, ten by nastal ve chvíli, kdy se účastní se hrou skupina lidí - halvnímu autorovi, který se hrou soutěží toto omezím, jeho spolupracovníkům už bohužel nemůžeme. Otázka je, zda má pak takovéto opatření smysl. Spíš bych to viděl na nějakou slušnost, obecně poplatné "nepsané pravidlo" že pro projekt na kterém jsem dělal nehlasuji. Máme podkaldy kdo kdy jak pro koho hlasoval, takže by to šlo namátkově kontrolovat... jít cestou restrikcí a komplikovaných pravidel, která řeší všechny (ne)možné varianty nevnímám jako nejlepší řešení. Přesto, díky za konkrétní podnět. Co jsem koukal, tak poměrně překvapivě drtivá většina lidí pro svoje hry nehlasuje.



Zapsal Boriz - 14.07.2010 11:04



Hlasovací systém by mal byť zmenený tak aby súťažiaci nemohli hlasovať za vlastné hry ale iba za hry ostatných súťažiacich. Podla mňa by to bolo takto lepšie.



Zapsal PepiCzech - 14.07.2010 06:50



Ještě dodatek. Neberu to jako útok, díky za komentář. Kreveta není nová nadějná komunita. Je to jádro lidí, ke kterým přistupují další. A teď to neberte nijak zle - komunita, skupina lidí, chování a další věci z principu nejsou o systému, ale o lidech - a přiznám se, že občas mám dost pochybnosti, jestli se to tu ubírá tím směrem, jakým bychom to rádi směřovali.



Zapsal PepiCzech - 14.07.2010 06:47



Díky za připomínky, pokusíme se je zohlednit v dalších soutěžích. Přesměrování nebude. Upload bude potvrzován.


Hlasovací systém - navrhni lepší. Vhodná a svědomitá porota neexistuje - co člověk, to názor. Navíc - a teď se mě nechytejte za slovo - kreveta byla v počátku mimo jiné místo pro těch pár lidi co ji založili. A nechceme se izolovat od možnosti soutěžit, což je přesně to co se stane, když zasednem v porotě.


Popravdě, dodrvit hru do konce jako pomínka hodnocení mi přijde v případě některých děl (nejen této soutěže) dost sebemrskačský úkol. Ano, vždycky se najde množství braku a pár slušných kousků. Třeba mě osobně graveyard absolutně neoslovil (tím netvrdím, že je to špatná hra) a sedět v porotě, promítlo by se to určitě do hodnocení. Když ne ty (no offense), tak určitě někdo jiný - a o tom nepochybuji - důvěryhodsot poroty dřív či později napadne, protože verdikt nebude podle jeho gusta.


Abych to shrnul, dosud zaznamenané technické problémy by měly být vyřešeny. Stálá porota na měsíční soutěže - nevylučuji tu možnsot, ale stavím se k ní řekněme skepticky, důvody viz výše. Osobně vidím cestu v nějakém upraveném systému hlasování, zkuste (výzva k lidu :) navrhnout řešení, minimálně jej zvážíme.



Zapsal ElDoRado1239 - 13.07.2010 19:32



Soutěž jsem sledoval prakticky od začátku a bohužel musím konstatovat, že Kreveta.net se má ještě hodně co učit - minimálně co se organizace týče. Snad bude stačit bodově :


- proč se musí na tuhle stránku lézt přes to otravné přesměrování ? (rozehrávací výtka)
- aférka s uploadováním her byla docela trapas, prodloužení soutěže o den bylo vůči soutěžícím naprosto nefér, to se vážně nedělá, přitom se těch 8 her mohlo krásně vyřídit ručně, email s odkazem do půlnoci by všechno vyřešil
- hlasovací systém je na hlavu, nikdo není defacto nucen hru vůbec hrát, stačí naklikat body podle screenů či nálady, to je absrudní - vhodná a svědomitá porota je prostě nutnost, stačí se podívat například na umístění hry Graveyard, která je spolu s prvními dvěma hrami jediná skutečně hratelná hra - ruku na srdce, to ostatní je brak, občas s pěknou grafikou (JukBen, Drobet), ale nudné, nehratelné nebo naopak dohratelné za několik vteřin


Tahle celkem ostrá kritika nemá za cíl vás urazit, ale motivovat k lepší organizaci v přístích akcích - VCH opravdu nemám rád a Kreveta je nadějná nová komunitka, nepokažte si to.



Zapsal juk-ben - 12.07.2010 15:13



Ou, díky lidi, to jsem nečekal ... mám krevetky, huahaha :D



Zapsal PepiCzech - 12.07.2010 14:42



Všem autorům i hlasoujícímuděleny krevetky. Pokud narazíte na nějakou nesrovnalsot, reklamace můžete uplatňovat do 48hodin u mě prostřednictvím SZ. Ještě jendou gratulace vítězům, ostatním díky za účast.



Zapsal Firejs - 12.07.2010 14:26



Jo, čekal jsem, že vyhraje D1, taky jsem ji dal nejvíc, i když to zase není tak dobrá hra... ale bohužel mě ostatní zklamaly, a sobě (jakože tentokrát nejlepší hře) jsem hlas nedával ;)


:D



Zapsal bildo - 12.07.2010 10:55



To jo, kdyby ji dohrali, tak je to asi jinak. Ja sam mel problemy, stvalo me to, ze po kazdom zabiti jsem to musel nahravat znova. I to reseni bylo netradicni, ale zase super !!! Hlavne, kdyz jsi do nej busil a on se v pulce sve energie z..........l . :) Tam mi doslo,ze neco delam spatne. :)



Zapsal Adder - 12.07.2010 09:54



Ale jo, spokojenost. Druhé místo jsem čekal. Hlavně proto, že podle komentářů mi bylo jasné, že dost hlasujících hru ani nedohrálo. Škoda, chtělo to asi jiný žánr.



Zapsal PepiCzech - 12.07.2010 09:05



Gratulace vítězům, ostatním díky za účast. V průběhu dne přerozdělíme krevetky.



Zapsal Storn - 12.07.2010 08:59



Koupíme ti plínky :). Nene, výsledky snad budou každou chvíli :).



Zapsal Adder - 12.07.2010 01:17



Tak jo, celý den bylo ticho... takže co ty výsledky? Nepodíváme se už na ně, nebo počkáte, až se zvědavostí počůrám?



Zapsal Firejs - 10.07.2010 18:22



velda898: No, jestli si ještě posunoval kostičky, tak jsi nebyl u konce ;)
Asi bych to neměl říkat, ale ve hře funguje F5/F6... pro radost z vítězství nedoporučuji ;)


V sokobanovy taky špatně posunete, a hrajete znova ;)


Jay: Je mi to jedno...



Zapsal JayaJ - 10.07.2010 17:50



(PS ven sem hcodil po obědě a přicházel sem kolem 23:00... a jestli sis to nepřečetl tak sem si na to nevzpoměl... až když sem včera přišel na krevetu...



Zapsal JayaJ - 10.07.2010 17:47



fire: fakt sem byl venku - jestli chceš až budu doma to klidně hned pošlu...



Zapsal velda898 - 10.07.2010 17:15



Tak D1 je bezesporu pecka.
bezzbot taky a byl by 100x lepší kdybych to pokaždé nemusel znovu zapínat. grrr
exitus taky powedenej.
pwning mě hdoně bavila. akorád jak sem přišel na to jak na něj tak to bylo už jednoduchý a mohl bych hrát do nekonečna.
nevim co máte všichni s tim že nejde dát gol. :-D ja ho dam tak na 50% pokaždé. ale tak nevadí. jinak někdo se ptal jestli hra jde dohrát. nejde. :-D
graveyard se mi tky líbil ale když sem skoro u konce špatně posunul kostičku tak už sem neměl sílu to hrát znova.
Drobet mě prostě nejvíc nas*al tím easter eggem. To prostě zkazilo ceou hru. >-(
no a juk-ben to měl tayk dobrý akorád prostě po chvilce to bylo a ničem.



Zapsal Firejs - 10.07.2010 13:59



Adder: Jo tak mě by to bylo jedno, ale to není poprvé co jsem od něj takové trapné výmluvy četl.. nechápu proč prostě nepřizná, že se na to vyprd, nebo lépe nepíše nic..



Zapsal Adder - 10.07.2010 12:33



Firejs: Nech ho, Bivoji... když nedal, tak nedal... Zbude víc na ostatní ;)



Zapsal Firejs - 10.07.2010 11:38



Jayaj: Zase nějaký výmluvy... upload tu byl dva dny... jasně byl si dva dny v kuse venku.. navíc od 8smi hodin večer..



Zapsal Brejlounek - 10.07.2010 10:27



Banáne, ale to si přišel o hlavní pointu tý Adderovy hry! Jen buď trpělivej :D



Zapsal JayaJ - 10.07.2010 09:17



Tak nak ani nevim proc sem to neuploadoval, aha byl sem venku a pak sem si na to nevzpomel... tak to aspon treba vic doladim a bude z toho hra? :)



Zapsal banane4joy - 10.07.2010 00:32



Adderova hra mě jako jediná upřímně rozesmála :D Vzhledově je taky na úrovni a snad by byla i zábavná, kdybych po vteřině rozkoukávání nebyl zasažen a musel si projít, byť vtipné, intro. To si myslím, že je velké mínus. Ale jen abych viděl to pokračování musím hru dokončit :)
Takže u mě docela rozporuplné dojmy.



Zapsal Firejs - 10.07.2010 00:12



Jinak už jsem hrál všechny, ale hlasování si musím nechat projít hlavou, protože to bude těžké..
Třebas ta
- Drobtova mě pobavila, ale ta sračka co tam autor dal mě tlačí k tomu, abych ji nedal ani jeden bod...
- D1 mě bavila, ale mohla být lepší, ale asi je to můj favorit.
- Bezbot je zkažen takovým detailem (níže).
- Exitus má dobrej nápad, ale herně nic extra.
- Ve fotbálku jsem nějakou haluzí dal gól, ale vůbec nevím jak se mi to povedlo...
- Zabití krevety je fajn, jen škoda, že trochu ztráci na vtipu, když tam člověk pár minut běhá... musel jsem spáchat sebevraždu.
- u Pwningu mi přišlo, že pro každé natočení to lítá úplně jinak, než jsem čekal.
- a svojí hře dávat hlas nebudu ;)


Doufám, že hlasování se uzavře nejdříve v něděli, protože bych všechny hry rád zahrál ještě jednou ;)



Zapsal Adder - 10.07.2010 00:07



Bildo: Stejně jako u každé střílečky, až si zapamatuješ, v jakých sestavách nalétávají lodě a útočí bossové, hra se stane dobře hratelnou. Do té doby budeš chcípat každou chvíli.


Firejs: Jo, za to se omlouvám. Opět jsem zapomněl na restart místnosti. Možná proto, že se mi nestávalo vůbec, že by mě sestřelil, protože jsem znal ty sestavy střel.
Jinak s tím Constructem nevím, jak to je. Někdo říká, že je to pomalé a někdo zase, že o hodně rychlejší. Mně ta hra jede na 1200FPS, když vypnu limiter a to nemám bůhví jaký komp (Athlon 4450e a GF9600). Možná je ale nutnost mít herní grafickou kartu, která si pak řeší textury a průhlednost. Na noťasu se mi to také škubalo, nemysli si.



Zapsal Firejs - 09.07.2010 23:59



Mě hlavně sra*o, že po každém zásahu musím znovu čumět na to podělané intro, když teda nepočítám to nutné vypnutí hry. To je věc, kterou fakt úplně nejvíc nesnáším. :(


Navíc se tady ukázala síla výkonu construktu oproti GM.. na to jak je to jednoduchý, to nejede zrovna plynule. Takže jsem rád, že jsem s constructem neztrácel čas ;) :)



Zapsal bildo - 09.07.2010 23:47



Jj, pobavilo. I kdyz puvodne to pro me byla hodne tezka minihra. Jsem mel i nervy, myslel jsem si, ze strilecky celkem umim, ale tady se mi nedarilo !



Zapsal Adder - 09.07.2010 23:07



Bildo: I tebe pobavilo? No to jsem rád... už jsem se bál, že v tom každý uvidí jenom "těžkou" střílečku.
Paráda, paráda. Zvedli jste mi náladu, pánové. Děkuji.



Zapsal Adder - 09.07.2010 23:05



Peping: Jé, to jsem rád :) Takže jsi spatřil druhou stranu mince? To je moc dobře... já jsem psal už ze začátku, že udělám hru, která se vysmívá svému vlastnímu žánru a především hráčům (viz dole). Tak snad se to alespoň trochu podařilo.



Zapsal bildo - 09.07.2010 23:05



Tak Adderofka me nehorazne pobavila. Takhle jsem se uz hodne dlouho nezasmal !!!!!!!
Good work Addere. Palec nahoru. Dohrano. :)



Zapsal Peping - 09.07.2010 22:36



Adder: :D :D Nebudu tu nikoho spoilerovat, ale mě tvoje hra nehorázně rozesmála



Zapsal Firejs - 09.07.2010 19:15



Likandro: jake bugy konkrétně? Vím, jen o tom, že občas nekromant proskočí zdí, a někdy vygeneruje zombie do zdi. Zbraň se chová normálně.. hvězdička se objeví ve směru tvého posledního pohybu, stejně jako magická zeď ;)


Ale potěšilo mě veskrze kladné hodnocení ;)



Zapsal Drobet - 09.07.2010 17:05



Likandro:ano,bral jsem to jen jako že se předvedu jako grafik (:



Zapsal adamso - 09.07.2010 16:04



Inak, môžem sa spýtať kedy bude tá veľká letná súťaž? :)



Zapsal adamso - 09.07.2010 13:18



Jednoznačne u mňa vyhrala D1 :)



Zapsal Adder - 09.07.2010 12:00



Co pořád máte s tím, že je moje hra těžká... četl někdo to ovládání vůbec? Asi ne, jinak není možné tvrdit, že je to těžké. Jo, můžete zvolit sebemrskačskou taktiku a štíty nepoužívat, ale s nimi je to jednoduché až hanba. Proto jsou mezi patterny útoků ty mezery - v nich se střílí, jinak se brání. :)



Zapsal banane4joy - 09.07.2010 11:51



Tak D1 byla krutá :D Nápad opravdu zajímavý a dialogy byly supr. Ikdyž spíš v takovém puberťáckém duchu. Grafika naprosto boží a hratelnost též. Zatím jsem sice hrál dvě hry (a dva kekely :D), ale vypadá to že mám favorita :)



Zapsal Likandro - 09.07.2010 11:50



Tak tohle bude těžké hlasování... Kdyby Firejsova hra nebyla zabugovaná a nezakládala svojí obtížnost na tom, že se člověk překlikne, asi bych jí dal 5 bodíků. Takhle, když člověk zjistí, že "super zbraň" se chová nevyzpytatelně, že nepřátelé občas projdou stěnu, atd... trošku hra ztrácí na kráse, vlastně docela dost...


Adderova hra je taky dost dobrá, ale poněkud ultra brutálně těžká :D Nj, final boss :D ale když nedojdu na konec ani po četném opakování... hodnotí se to těžko :(


Hra od Borize se mi líbila, ale je to opačný extrém oproti Adderovi - moc lehká.


Exitus mě mc nezaujal - snad tím videem v úvodu, jako hra méně.


Veldova hra s fotbalem... po půl hodině jsem dal jeden gól (pořád mi neleze do rukou ovládání) a nikde se ani neobjevilo vyšší skore nebo tak něco :D Tak jsem moc nepobral jestli jde dohrát...


Hra od DDL Bluea u mě doplatila na to, že boss nejde zničit a jen se nahrává vysoké skore... + tedy ovládání taky není úplně "hami ňami".


Drobtova hra je hezky udělaná... Alegorie nepobavila... Vtípek na konci ano, ale ve výsledku mě to spíš zklamalo :(


Juk-Benova hra Zabij Krevetu :D To je asi masterpiece co do fóru :D Jediná výtka by byla k tomu, že mě napoprvé zabili dřív než jsem se vůbec hnul a o pointu po dlouhé střelbě přišel :(


Buď jak buď nevím jak hodnotit, ale tohle mi tak leželo na srdci, že jsem to musel uvést.



Zapsal Boriz - 09.07.2010 11:12



Kedy bude zverejnené rozhodnutie o víťazoch?


Páči sa mi grafický štýl hry Pwning a Graveyard. Bezzbot je super hra ale príliš ťažká pre mňa, ale skúsim ju nejak prejsť ;)



Zapsal Adder - 09.07.2010 09:52



Ikkju: Ach tak... já už myslel, že moje hra nějak buguje (a to by bylo nepřijatelné). Jinak s dohráním ti poradím. Od ukončení úvodního dialogu je možné hru dohrát přesně za 30,3 vteřin :) Věřím, že vítězství si opravdu vychutnáš, protože nemám pocit, že by něco takového kdy v nějaké podobné hře bylo.



Zapsal Ikkju - 09.07.2010 09:49



Adder: Né, já mluvím o Drobtovo easter egu. Bezzboťák je dost těžký, ale zkusím to dohrát.



Zapsal Adder - 09.07.2010 09:47



Ikkju: Tvrdý restart? Co tím myslíš? Že by ti hra spadla? Nebo že nevidíš na křížek na zavření kvůli malému rozlišení? Nebo něco jiného? Nerozumím.



Zapsal Ikkju - 09.07.2010 09:43



Adder: myslíš tvrdý restart počítače? Asi mi něco uteklo...



Zapsal Adder - 09.07.2010 09:17



Makan: No tak si tu obtížnost sniž, i když nevím proč, když máš skoro nekonečné štíty :) Edituj si ten soubor pattern.ini a odmaž nějaká písmenka, nebo se nauč tu třicetivteřinovou smyčku útoků, abys mohl předvídat, kam se schovat a kdy střílet. A nebo si tu smyčku zkrať třeba na 10 vteřin, jestli nemáš postřeh.


Ikkju: A konec ti vtipný nepřišel? V menu je nápověda, jak hru dohrát. Pak je to teprve sranda. Tam jsou celkem tři různé dialogy pro různé situace. Hra je víc variabilnější než se na první pohled zdá ;)


Jinak už jsem také zahlasoval.
Graveyard je moc pěkně ztvárněný, i když je tam otravné to neustálé ťukání do kláves.
Pwning má zase pěknou procedurální grafiku, ale pokulhávající ovladatelnost.
U Exitu se mi moc líbilo uvedení do děje, ale hra samotná byla už nudná. Na tenhle typ her nemám buňky.
D1 pak vypadala celkem dobře, až na ten hloupý příběh. Naštěstí hru pozvedává bezchybné ovládání a dynamika.



Zapsal makan - 09.07.2010 08:44



Odehráno a odhlasováno, D1 - super pařba, ale dala by se zvětšit obtížnost! Bez bot - taky zuper, ale dala by se snížit obtížnost :-D Exitus - paráda, ale jde to vůbec dohrát? Pwning zajímavé stejně jako Graveyard jen tam chybí vtip... Veldo kdes nechal BOSSe ? Golman je jalovej :-D Drobet - hezká grafika, jen škoda přílišné dětinskosti. Ikkju: Hergot na tvou hru s jeskyňářem jsem se tešil asi nejvíc :-D



Zapsal Drobet - 09.07.2010 03:01



Ikkju:nic lepšího tuxe nenapadlo :D



Zapsal Ikkju - 09.07.2010 02:19



Aha, no tak to mě tedy moc vtipné nepřišlo. Každopádně doufám že se aspoň ty zlomyslně zasměješ u mého postu jak jsem jako pitomec naletěl :/



Zapsal Drobet - 09.07.2010 02:13



Naše hra se jmenuje Kekel kreveta :D ale já blbec jsem nepochopil to políčko (stejně jako juk-ben) :D --Ikkju:áno x)



Zapsal Ikkju - 09.07.2010 02:07



Soutěžní hry se mi moc líbily: D1 parádně provedená, exitus super intro, Bezzbot vtipný úvod, Pwning dobrý nápad, a asi nejzajímavější mi přišel Graveyard, k některým se určo vrátím. Jinak hra Drobet mi v easter egu spustila asi 40 oken exploreru, to byl záměr?



Zapsal banane4joy - 09.07.2010 00:50



OK. Takže začnu postupně. Velda. Jako pobavilo mě to dost, ikdyž to vlastně vtipný není :D Asi ten Mareš do toho a taky ty černoušci, to je fakt :D Navíc MS je aktuální a já ho žeru, navíc mi to připomnělo mé začátky s "čapej" :). Každopádně jsem nepochopil jak do toho čutnout nějak kloudně a moc jsem si samotnou hru neužil.
Asi se jen spoléhat na "when i get older, i will be stronger" :D



Zapsal Adder - 08.07.2010 20:38



Bildo: Ano, ano... stejně jako u Ponorky jsem opět zapomněl udělat restart místnosti :)) Toho se nezbavím. No prostě si to restartuj, ono se to načítá poměrně rychle.



Zapsal bildo - 08.07.2010 20:36



ja uz nektere hry hral vcera.
Addere, to je bug, nebo neumim po svem zabiti spustit hru znova?
Musim vypnout a pak zase pustit od znova?
Je to dost akcni, libi se mi to. (Taky jsem vyrostl na automatech :) )



Zapsal Adder - 08.07.2010 20:33



Velkda: Co, co znamená? Scam? No že klameš. Lákáš na něco, co je ve skutečnosti něco jiného. :)


Ta Borisova hra by také mohla být pěkná hele, škoda, že nejde stáhnout. Já rozhodně počkám s hlasováním, až bude vše funkční.


Pro adminy: Kdybyste potřebovali nahradit ten můj druhý obrázek, tak je přiložený v archivu s hrou.



Zapsal velda898 - 08.07.2010 20:21



no asi na mě dolehl paprsek zapomění. Co to znamená?



Zapsal Adder - 08.07.2010 20:16



LOL, velda scamuje :D



Zapsal velda898 - 08.07.2010 20:12



neee. ja nahral asi špatnej screen. XD mužu poprosit ho smazat a dát aspoň stejnej? Nebo nejlíp mužu poslat novej?



Zapsal Adder - 08.07.2010 20:06



Tak tohle je pěkné... u mé hry není vidět druhý obrázek a první hra má místo odkazu na stažení jen obrázek.
Nedaří se, kluci :)



Zapsal Adder - 08.07.2010 19:01



velda: No to já také ne, ale když by z toho koukaly další krevetky... tak proč by ne, že? :)


Mimochodem, jak se člověk může stát sponzorem soutěže? Mám tu nějaká koťata, kterých se potřebuji zbavit.



Zapsal velda898 - 08.07.2010 16:55



No já když už něco "odevzdám" tak už nemám chuť se do oho vracet. :-/
Ale na soutěžní hry ostatních se taky moc těším. Doufám že se u té mé aspoň pousmějete. :-D protože hratelnost je tam nulová. XD
moooc málo času sem si na to nechal. :-D



Zapsal Adder - 08.07.2010 16:00



Ty jo, už aby bylo osm. Moc se těším na hry ostatních. To čekání je nejhorší. Už bych chtěl vidět, co mi bude konkurovat.
Nevím, jak vy, ale mě baví hrát tyhle krátké soutěžní hry. Tohle jsem si užíval i na VCH, když jsem tenkrát rozjížděl ty IRC-minihry. Účast byla sice malá, ale kousky se scházely vskutku nápadité.
Ta minulá soutěž na krevetě byla také moc fajn. Moc bych chtěl, aby lidi (včetně mě) ty svoje hry dotáhly do konce. Víte, prostě udělat druhé kolo dodělávky, jako to bylo v případě toho loga na mobil. Mít prostě znovu šanci dotáhnout nedostatky, nebo to zahodit a začít znovu a použít třeba jenom grafiku nebo koncept.
No nevadí. Udělám si kakao a budu skládat hudbu, kterou jsem nestihl.



Zapsal Drobet - 08.07.2010 14:19



Firejs:easter egg :D



Zapsal PepiCzech - 08.07.2010 14:16



Boriz: Stránka vrací potvrzení "Hra byla úspěšně nahrána" nebo tak nějak, vypíše se ot nahoře na stránce. Případně zkus uplaodnout ještě jendou, pokud by zlobilo (nemělo by), pošli link na hru třeba přes SZ StorN -ovi. Jak jsem psal níže, aktivně připravujeme opatření, aby se toto pro příště nestávalo.



Zapsal Boriz - 08.07.2010 14:07



Hru som uploadol a stránka sa znovu nahrala, ale formulár zostal taký aký bol predtým. Naďalej mám možnosť uploadnúť hru. Pripadá mi to zvláštne. Ako zistím či sa hra úspešne poslala na server?



Zapsal Adder - 08.07.2010 12:47



Tak nahráno až teď. Býval bych to poslal už včera, jenže... no prostě až teď jsem se dostal na net, tak snad se odeslání ještě počítá.
Pokud ne, prd by se stalo. Stejně nejsem spokojený s atmosférou hry, protože jsem nestihl dodělat hudbu a pořádné zvuky. No ale i takhle to stačí. S příběhem a zápletkou jsem si vyhrál. Nápovědy tam jsou, tak stačí jenom trochu přemýšlet a půjde to dohrát.
Nicméně do budoucna jsem rád, že už ty formuláře budou automatické. Já už měl nazutou levou botu a pravou rukou jsem obnovoval stránku, jestli náhodou nebude ten formulář dřív, než mi ujede autobus :)



Zapsal PepiCzech - 08.07.2010 12:17



Protože se nám nevyhnuly problémy, přidal jsem lokhornovu hru do soutěžících. Pokud máte ještě někdo podobný problém, dejte vědět, provedeme totéž. Akceptuji věci dodané v průběhu dnešního dne, do 20:00. Aby se toto neopakovalo, připravujeme aktivně větší úpravu, která bude již podobné problémy řešit - uploadovací formulář bude již zřejmě v základu, změna formulářů z nahrávacího na hlasovací proběhne automaticky k nastavené hodině a zřejmě ošéfujeme zasláním potvrzení na mail (nebo jinak) kontrolu uploadnutého obsahu. Zároveň se dočká určité optimalizace i hlavní stránka a proběhnou nějaké menší změny vizuálního charakteru.
Momentálně JE MOŽNÉ JEŠTĚ DNES NAHRÁT VAŠI SOUTĚŽNÍ HRU. Ve 20:00 resetujeme hlasování – tímto se omlouvám sHTiF-ovi a Adamsovi, kteří již odhlasovali a prosím je tímto o přerozdělení svých hlasů.



Zapsal Ikkju - 08.07.2010 10:54



máca: já se nezůčastnil, do včera jsem pařil na Festivalu fantazie..



Zapsal Firejs - 08.07.2010 10:53



Drobet/Tux: Ta snaha o shození systému spuštěním milionů Internet exploreru s vaším blogískem, je tam schválně?



Zapsal Firejs - 08.07.2010 10:37



Hej doufám, že se nějak vyřeší to pozdější odeslání hry.. to by byla docela škoda.. a věřím, že by to už některé pro příště odradilo...



Zapsal Brejlounek - 08.07.2010 10:05



Nějak tu chybí většina her - coto? :|



Zapsal makan - 08.07.2010 06:12



Her je tam zatím jen 5, chybí mi tu Ikkjuofka a Adderofka ... tudíž počkám s hlasováním, dokud nebudou komplet a taky se přimlouvám za to pozdější nahrání.



Zapsal juk-ben - 08.07.2010 01:18



Aha, ... zajímalo by mě kdo to políčko "Soutěžní jméno" tahle debilně pojmenoval ... celej konečnej efekt je v **** :( ... :D



Zapsal DDL Blue - 08.07.2010 00:35



Pwned - Dal sem 65! :D Kdo dá víc? :D



Zapsal DDL Blue - 08.07.2010 00:04



To soutěžní méno, mělo to bejt doufám soutěžní méno tý hry, žejo? :D Že tam všichni ostatní maj nicky :)



Zapsal Boriz - 07.07.2010 23:31



Dúfam že moja hra D1 sa úspešne nahrala.



Zapsal DDL Blue - 07.07.2010 22:25



Tak napaný to tam neni, ale proč to neudělat :)



Zapsal Boriz - 07.07.2010 22:24



Je nutné priložiť aj zdroják?



Zapsal velda898 - 07.07.2010 22:08



Odesláno.
Snad to splňuje požadavky. :-)



Zapsal DDL Blue - 07.07.2010 22:04



Kurnik, do půlnoci to musím stihnout :D Zdrojáky přiložim :)



Zapsal velda898 - 07.07.2010 21:25



Souhlasím s adderem. mohly by ste dát nahrávání trochec dřív. ;-)



Zapsal Drobet - 07.07.2010 20:48



nahráno :)



Zapsal Adder - 07.07.2010 19:26



Hergot ale už... vážně tady musím až do půlnoci čekat, jestli se tu náhodou neobjeví ten formulář na odeslání hry?
Bylo by fajn, kdybyste prodloužili odesílání až třeba do zítřejšího poledne, protože teď už se ke kompu pravděpodobně nedostanu a nerad bych se s tou hrou patlal zbytečně, protože do půlnoci nebudu už mít nejspíš možnost ji poslat.
Jenom doufám, že ten formulář není někde schovaný. Projel jsem i ty titěrné nabídky po stranách a tam také nic. No, budu doufat, že to dobře dopadne...



Zapsal bildo - 07.07.2010 13:26



Trosku OT. To Firejs. Ja s tim gamepadem mel taky problemy(stvalo me to), ale ted to resim 1.promennou. - Kdyz zmacknu CUDL, tak promennou zmenim a kdyz CUDL pustim, tak ji vratim. (a jenom pri zmacknuti tu promennou kontroluji (nic zloziteho) ).
Abych nebyl jen OT. tak na hrycky se tesim. Tenhle napad na soutez byl hodne super !!!



Zapsal PepiCzech - 07.07.2010 10:50



Lokhorn: Jedna herní msítnost je myšlena třeba aréna, menu může být samozřejmě zvlášť.
Upload bude v průběhu dne.



Zapsal Firejs - 07.07.2010 10:31



To já už tam asi nic předělávat nebudu, napadlo mě ovládání na gamepadu, ale jaksi by to nesedělo, protože gm nemá na joyistick press. (jakože jen každé zmáčknutí, ne držení) a i kdybych to řešil přes proměné a alarmy, nikdy bych to nevychytal presně... ale stejně by to na GP nikdo nehrál ;)


Nuže jsem udělal nečítací obrazovku, nastavil ikonu. A teď už jen čekám na upload.



Zapsal Adder - 07.07.2010 09:23



Já před chvílí propadl naprostému zoufalství, páč se mi od včerejška nedařilo vymotat z problémku se smyčkami a časovači. Už jsem si myslel, že se z toho nevymotám, když se mi náhle zjevil Obi-Wan, pronesl něco ve smyslu "věř síle kávy" a po chvíli to zase všechno fungovalo.



Zapsal AlieN - 06.07.2010 23:02



No jo naprogramovane to budem mat za par hodiniek ta grafika zabere hoooodne casu a urcite to bude vidiet ze to bude odflaknute lebo to bude narychlo



Zapsal Firejs - 06.07.2010 21:56



Tak trochu zjednoduš... šak o nic moc nejde ;)



Zapsal AlieN - 06.07.2010 21:46



Tak strasne ma mrzy mal som skveli napad ale bohuzial nebolo kedy spravit ako naschvál som schytal same sluzby v praci (12h) cize som spravil len trochu z grafiky. No zajtra som po nocnej (som prave v praci) a ked nebudem unaveny tak si k tomu sadnem a pokusim sa vydolovat zo mna vse co pojde ale je sanca ze sa zucastnim tak 20% pretoze cas budem mat do polnoci a chyba mi 70% grafiky a 100% programovania :(



Zapsal Firejs - 06.07.2010 13:27



Ne, já myslím, že menu ve hře klidně můžeš mít ;)



Zapsal lokhorn - 06.07.2010 13:11



Jako herní místnost se počítá i menu? Doufam že ne přece jenom se v něm nehraje a zbytečně bych musel přidělávat pár řádek kódu navíc



Zapsal Firejs - 05.07.2010 19:31



Adder: Tak takové věci mě ani nenapadly.. :D


Možná nějak humorně předělám příběh.



Zapsal Adder - 05.07.2010 15:44



Firejs: Nezáleží na intenzitě vtipu. Inteligentní člověk pochopí a lehounký a nenápadný vtip. Ovšem určitě bych se vyvaroval trapností, jako sprosťáren, zmínkách o hulení a podobných "dětských" kratochvílí.



Zapsal Firejs - 04.07.2010 16:24



Teda doufám, že to moc nestojí na té vtipnosti, protože má hra zrovna vtipem neoplivá...


ale snad to dorovná netradičním zpracováním, logickými prvky, akčními prvky, rpg prvky a frustrující hratelností :D



Zapsal Firejs - 04.07.2010 09:36



Adder: Předpokládám, že klidně můžeš, protože se nesoutěží anonymně ;)



Zapsal JayaJ - 04.07.2010 06:36



už by ste sem mohli dát upload x) (srry za dualpost :P)



Zapsal JayaJ - 04.07.2010 06:34



No,tak ja mam hotovo (neni to nic extra, ale sem rad ze sem se odhodlal aspon k necemu), je tam i "hudba" vlastni prace xD... - opakujici se melodie na par tonech postavena xD ... zajima me jestli tu hru nekdo dohraje xD... ten boss je fakt na "superbombamega hard xD".



Zapsal Adder - 03.07.2010 22:50



Včera jsem se hrabal v Blenderu, dneska mě Dzarda naučil zbytek základů, takže si veškerou grafiku předrenderuji. Určitě se můžete těšit na krásné plynulé animace. Já se těším též.


Mimochodem, je vůbec tentokrát nějak zakázané něco uveřejňovat? Já jsem momentálně v tak neuvěřitelně samožérské náladě, že bych klidně i něco na svém blogu uveřejnil. :) Jenže nevím, jestli se to smí.



Zapsal Firejs - 02.07.2010 20:09



Taky dělám hru... teda prakticky už jí mám hotovou. Jsem zvědavej jak obstojí mezi ostatními, páč je myslím dost v některých ohledech na dnešní dobu v celku netradiční a taky vůbec ne jednoduchá ;)


V původním záměru bylo, že tam nenapíšu ani jak se to hraje a co má hráč dělat... aby hráč zapojil svoji představivost... ale nakonec to tam asi někam napíšu...


ale stejně zůstane nepochopena a zabere (již klasicky) poslední místo. :D



Zapsal Peping - 02.07.2010 18:20



hm... Včera jsem dostal nápad a pracoval na něm do 4:30 do rána. Nedošlo mi ale, že do středy 7. července budu pryč a mimo dosah svýho projektu. Ani jsem si ho nikam neuploadnul. Takže ode mně, pánové, asi nic nečekejte...



Zapsal Adder - 02.07.2010 02:15



Tak fajn. Dnešek jsem věnoval tomu, že jsem si vyzkoušel, jestli budu vůbec umět udělat to, co jsem si vymyslel. Párkrát jsem se sice zasekl, ale nakonec to dopadlo dobře. Takže se vyspinkám a pustím se pomalu do práce.
Tentokrát ale nebudu nikoho trápit shadery, které jsem nafrkal do Silent Echoes, takže hru spustí skutečně každý. Už jsem se poučil :)



Zapsal velda898 - 01.07.2010 21:53



"soutěží jendotlivec za skupinku" Takže bych typl že ne. :-/ A mě furt nic nenapadá. :-( popřemejšlim zitra v hokně. :-D



Zapsal adamso - 01.07.2010 21:46



Ešte mám otázku, ak sa zapojíme dvaja ako tým. Dostaneme za účasť krevetky obaja?



Zapsal PepiCzech - 01.07.2010 20:26



Cizí zdroje při dodržení licence lze použít. Ano, soutěžit mohou i Slováci, nejsou nijak znevýhodňování. Krevety (Kr.) jsou kumulativní, takže ano, maximum je 27 Kr. Velikostní limit není stanoven, ale předpokládáme rozumnou velikost do 100MB



Zapsal sHTiF - 01.07.2010 20:19



No zvazujem to veru, este taka otazka ak sa zucastnim, vyhram a aj zahlasujem tak to je dokopi 27 Kr alebo to nieje kumulativne? :)



Zapsal Boriz - 01.07.2010 19:57



Aké je maximálny veľkostný limit?
Môžem použiť zdroje stiahnuté z internetu (hudba, zvuky atď...) ak budú použité podla podmienok autora?
Predpokladám že sa nezmenilo nič na tom, že súťaží sa môžu zúčastniť aj Slováci.



Zapsal Peping - 01.07.2010 17:38



Nemám nápad.. včera jsem přemýšlel a nic mě nenapadlo :( Asi ode mně nic nečekejte



Zapsal Likandro - 01.07.2010 16:21



Nevím no... Je to prostě pěkná výplň a zároveň takové "rozehřátí" před větší soutěží. Lidi si vyzkouší jak mají chuť v létě pracovat a jestli třeba vůbec větší soutěž zkoušet, nebo nikoliv.


Zároveň nějak pořád nechápu, proč programátor - pokud se mu nechce něco splácat během týdne v klasickém prog. jazyce - nesáhne po tom GMku. :) Chytrý je na to dost. Nejde navíc o soutěž v tom, kdo něco lépe naprogramuje, ale v tom kdo udělá lepší hru, tam je programování celkem putna.


Občas mi prostě přijde, že je to s tím programováním zkrátka jenom výmluva, aby člověk nemusel dělat nic a že by stejně práci neodevzdal, ani kdyby byl čas třeba rok... Každopádně po téhle soutěži přijde jedna na 3 měsíce, což je na menší hru času více než dost, a to i pro neGMkaře. :) Tak snad upokojíme nakonec všechny. :)



Zapsal Firejs - 01.07.2010 14:42



G0rk1l: Nikde není psáno, že hra musí být MMORPG v extra super 3D grafice, s milionem možností... dokonce i v C++ se dá vytvořit hra splňující podmínky za jeden den.



Zapsal PepiCzech - 01.07.2010 13:45



Gorkill: Byly zde i víkendový soutěže. Ve vyhlášení je explicitně uvedeno, že mohou soutěžit i skupiny lidí, cituji: "na hře může prakticky pracovat více lidí" :) Určitě není snaha někoho omezovat nebo diskriminovat. Větší soutěž bude.



Zapsal G0rk1ll - 01.07.2010 12:15



Trochu blbost nechat to na jednom člověkovi a ještě k tomu na 7 dní. Pro programátory(tedy ne-GMkaře) docela HC záležitost nakreslit a naprogramovat(a to ne každý programátor umí uspokojivě kreslit). Chtělo by to příště více promyslet.



Zapsal mimamo - 01.07.2010 09:25



nápad bych měl. graficky bych to snad taky zpracovat dovedl. jen bych potřeboval nějakýho programtraktora. :/



Zapsal Likandro - 30.06.2010 21:28



velda: Pro nápad se chodí na záchod. :D


Já se zřejmě nezúčastním, ale takový vtipný nápad bych měl... jen co do zpracování trošku vykradený z jednoho animovaného filmu.



Zapsal velda898 - 30.06.2010 21:23



No závidím. :-D já nemám ani nápad. A to sem ležel neska pul hodiny bazénu a dumal. XD



Zapsal AlieN - 30.06.2010 20:22



Tak koli tejto sutazi som si pozical od kamosa lepsu grafarnu takze ficim bude to lahodka pre oci to vam mozem slubyt ale co sa tika hry nic neprezradim len to ze uz sa na tom plne maka :D



Zapsal AlieN - 30.06.2010 16:50



Parada a ja nemozem koli grafarne robit v GM :( no super asi si naprv narobim secku grafiu a potom to naprogramujem u kamarata ak sa bude dat. No tak uvidime ci bude možne zučastnit sa :D



Zapsal Adder - 30.06.2010 16:28



Ha! Konečně zúročím ty tisíce hodin, které jsem strávil na shmupskách. A už jsem dostal i báječný nápad, jak se všem hráčům tohohle žánru pěkně vysmát. Těšte se.



Zapsal velda898 - 30.06.2010 16:16



Taky se pokusím. i když mám práce až nad hlavu. :-/



Zapsal adamso - 30.06.2010 15:26



super :) už sa teším, určite tento raz niečo urobím




Poslední komentáře

Sousední akvárko

Nejčtenější

Nejlepší

Web Kreveta.net je unikátní sbírkou článků mapují proces tvorby her. Vedle návodů naleznete v krevetím akvárku i rozhovory s vývojáři, recenze, soutěže. Portál Kreveta.net připravují (řazeno abecedně): Akhera, Banane4joy, Bullet_catcher, Burák, Fire.js, Ikkju, Izual, Likandro, Makan, PepiCzech, StorN, Tior.
Akvárko vymaloval Tior, o chod filtrace se stará StorN (design a kód).
Copyright © 2010 Kreveta.net. Všechna práva vyhrazena.