Object Inspector

Tohle nesouvisí přímo s právě projíždějící MHD, ale může se to někomu hodit právě pro současnou horečnou tvorbu. Tahle věc slouží k ladění her a protože každou hru je potřeba vyčistit od chyb, může kus ladicího nářadí docela posloužit.

Jde o jediný objekt, který realtime vypisuje běžné parametry ostatních objektů v místnosti. Není na ničem závislý, nemá sprity, nepotřebuje fonty. Vše se kreslí do GUI, takže by neměl překážet. Lze ho snadno ovládat myší a okupuje jen klávesu TAB, která ho dočasně skryje. Je srozumitelně napsaný ( většině prasáren, které běžně dělám jsem se vyhnul ) a rozumně rychlý.

Vzhled jde snadno předělat – barvy, průhlednosti, písmo, velikost. Samozřejmě lze přepsat i sledované proměnné ( to už ale vyžaduje nějakou tu znalost GML ). Další vlastnosti popisuji ještě na blogu. Jinak je to ze screenshotu asi celkem jasné.

scr

 

 

 

 

 

 

Ke stažení je zdarma ( CC-BY ) v Code Garage, přesněji > ZDE <.