Občas je dobré začít znovu

Několik let jsem měl v hlavě projekt a po zakoupení studia jsem se rozhodl, že je čas ho začít realizovat. Jak to zatím vypadá?

Samotný námět na hru jsem si usmyslel již před dávnou dobou. Probíhala nějaká soutěž a já začal pracovat na stolní hře pro jednoho hráče. Hlavním cílem mělo být přežívat ve zmrzlém postapo světě. Takže hlavním strachem by nebyli zmutované krysy a banditi ale právě zima. Hráč by prozkoumával trosky a hledal vše co by se dalo zapálit. Tehdá jsem to nedokončil ale ta myšlenka se stále vracela. Jenže jsem stále nevěděl jakým způsobem to vytvořit.

Předminulý týden jsem na tom ale začal pracovat. Po třech večerech mě ale nadšení opouštělo. Měl jsem inventář, kácení stromů, zapalování ohňů ale stálo to za prd. Také se to hrálo na myši, k čemuž mě inspirovalo námětem podobné Don´t starve, ale do hry mi to prostě nesedělo. Proč? Původní myšlenka směřuje spíše k hardcore hře, kde se chyba tvrdě trestá a tady mi pod rukama vznikala jednoduchá klikačka… viz nějaký obrázek.

první verze

první verze

Přemýšlel jsem nad tím a po týdnu prázdninování jsem se k tomu vrátil. Vlastně Včera. Mám tu v deníčku několik nákresů této hry a nejvíc se mi zamlouvá ten, kde je plocha rozdělena na políčka. Takový Roquelike styl se mi k tomu prostě hodí a tak jsem dnes začal programovat. Už mám pohyb, troufám si říci, že povedený inventář, kácení a nějaký ten krafting. Jde mi to docela od ruky. Ovládání chci komplet na klávesnici. Celkově jsem s tím zatím spokojen a myslím, že je to pro tento projekt lepší cesta.

nová klávesnicová verze

nová klávesnicová verze

Jak jste si určitě všimli, tak jsem zatím vůbec neřešil grafiku, ale chtěl bych něco více pixelovatého tak jsem zvědav jak si s tím „můj“ grafik poradí.

A na závěr nadhodím artwork co jsem včera vyrobil.

artwork, koncept nebo jak tomu toužíte říkat

artwork, koncept nebo jak tomu toužíte říkat

Líbí se vám námět hry? Nebo vám naopak příjde dost debilní? Pište co máte na srdci.