Novej drujdův herní nápad – Tetrealms

Jednoho večera jsem tak koukal na hvězdy a přemýšlel o smyslu života, způsobech apokalypsy a videohrách. Jak už to tak u mě bývá, z přemýšlení o několika naprosto rozdílných věcech se zrodil nápad. Nápad na takovou „jednoduchou“ strategii.

Základní myšlenka.

Jak už ti bystřejší asi tuší, má to co dočinění se slovíčky Realm a Tetris. A přesně o tom nápad je. Stavíte budovy, rozvíjíte civilizaci, pěstujete jídlo a tak podobně. Nestavíte je ale jen tak někde, ale na hrací ploše tetrisu. Jednou za čas se z nebes snese několik meteoritů v podobě dalších bloků, a ničí vše na co dopadnou.

Tetrealm

Herní mechaniky pod lupou.

Klíčovou mechanikou hry je pokrok vesnic. Čím déle budova stojí, tím více vynálezů stihne stvořit. Pokud se postaví budova blízko pokročilé, automaticky přejme její pokrok. Jak vidíte na obrázku, může se stát že nálet tetris bloků budova přežije, ale zůstane pod povrchem. Pokud nebude mít přístup k jídlu, zemře a nebude schopná vytvářet další jídlo či hromadit pokrok. Nicméně, zůstane po nějakou dobu stát, a postupně bude ztrácet pokrok. (Dokud nebude na nule. Pak se zničí)

Když ale do té doby vesnice někde na povrchu stihne vytvořit vynález ničení bloků (třeba střelný prach) Bude se hráč moci prokopat k zapomenuté civilizaci a odnést si její vynálezy.

Cíl hry?

Ač hra vypadá jako sandbox, cíl mít bude. S každou další várkou meteoritů se zvedne zem a přiblíží se k vesmíru. Cílem hry tak bude dostat minimálně jednu vesnici na technologické maximum, aby ve vesmíru byla schopná přežít. Pak postavičky vytvoří raketu, odletí do vesmíru a po nějaké vyhrál jsi hlášce přistanou jinde, spadne pár meteoritů a hra začne od začátku.

No, a to by bylo asi vše co mě napadlo 😀