Nightkeep – letní update

Ahoj,

tak protože se hře změnil název, přichází i nový letní update. Poslední měsíce jsem pracoval skutečně usilovně, abych co nejvíce posunul svět. Přidávám pár posledních obrázků a nějaké malé info k tomu.

Mám hotovo zhruba 80% mapy světa. Tyto lokace jsou již propojené a průchodné, rovněž k nim patří fungující minimapa, která zobrazuje všechny navštivené lokace, které jsem zatím přidal a propojil.

Svět se skládá zatím z lesnatého údolí, které je kolem vesnice Bramecia. Lesík tvoří převážně velkou část a propojuje údolí s opuštěnou tvrzí, viz. horní obrázek a ďáblovou jeskyní, která je pod lesem / pod údolím. V opuštěné tvrzi se pak odehrává zbytek všeho dění a skýtá lokace jako např. vykradené haly, katakomby, mučírnu, komory služebnictva.

Předělával jsem teď i některé staré lokace jako Dům šileného alchymisty, velkou část lesa a ďáblovu jeskyni. Na chvíli si od stavění světa dávám pauzu a teď se pracuje na UIs.

Zrovna teď dělám options, kde jsem mimo jiné rozdělil bar pro SFx a hudbu, takže zvuk bude možné nastavit u ubou samostatně. Dál přidávám možnost nastavit pohyb na klávesnici, tak aby vám vyhovoval. (klasický custom key bind/settings, nebo jak to je v angl.)

Dále jsou v plánech upgrady zbraní a chci přidat víc věcí, které budete moc naleznout. např. z Impa vypadne impovo křídlo (Zatím ještě ve hře žádný imp není.) nebo ze slimáka hrouda slizu.

Tyto předměty budete moci ve městě prodat nebo některé lepší jako např. rudy, kusy kůže, apod. využít k upgradům vašich sub-zbraní. Taková základní vrhací dýka na lvl.3 je celá „flashy :P“ a velká jako skříň.

Ve hře ještě plánuju takový postup questy jaký jsem měl ve Forbidden Saga, bude to na bázi fame, kdy za plnění questů získáte dostatek fame, která aktivuje další dějové zvraty…

Toť vše k letnímu updatu a další snad někdy na podzim.

—-

Ještě něco málo k hudbenímu doprovodu

——

Moje představa hudby pro hru je taková, aby byla trochu ve stylu castlevania, melodická a sem tam doplněná o nějakou orchestru. Dokonce se mi ozvalo pár hudebníků a s jedním jsem zkusil i dohodnout kontrakt, který už visel na podpisu. Jeho ukázky hudby byly skutečně velmi profesionální a téměř trefné se stylem, který jsem hledal.

Hlavní faktor je jednoduchá matematika. Hudba by mě vyšla asi na 5000 USD +/-, plán je tak 16/18 skladeb + nějaké jingly. Další věcí byl ještě profit share, % nebudu uvádět. Spočítal jsem si to tak, že kdyby hra po refundech vydělala tak 2 000 dolarů, z toho bych ještě  něco dal hudebníkovi, tak můžu jít zastavit dům. Výsledek pro mě bude přes 3k v mínusu a za to dobrá originalni hudba nestojí. A navíc ta hra sama o sobě zas není tak dobrá, aby takovou hudbou musela mít.

Nakonec byla to jen takova fantas-magor představa, která se mi honila hlavou 😀 ale lepší takové kraviny nedělat. Hra není profi, tak ani nemusí mít profi hudbu, i když by mě to velice těšilo, ale tak koho ne.

Nakonec jsem se sťukl přes FB nevím, s jedním dříčem, který má skládání hudby jako koníček. A tak jsem si řekl, tak to má asi být 🙂 Já jsem v podstatě taky dělník. A tak uvidíme, jestli se mu nějak podaří najít styl hudby. Zatim oba tak nějak doufáme, že by to mohlo jít. Sice se mi některé jeho skladby nelíbí vůbec, ale některé nejsou zas tak špatné, ale tak co budu psát, ta moje hra není taky žádný zázrak, takže se zřejmě doplníme.