My daily nightmare (Malá herní dílna I)

Hned první myšlenkou při poslechu zadané hudby do Malé herní dílny I, Ante portas, bylo vytvořit hru, kde by se hráč pohyboval ve snu. A kvůli její dramatičnosti mi přišlo lepší to udělat v prostředí noční můry. 🙂

Hra začne probuzením hráče ve své chýši na kraji útesu. Poté by se měl hráč vydat prozkoumat okolí a přitom se vyhýbat nástrahám. Chtěl bych to udělat tak, že ať se vydáte kamkoli, tak vždy bude doprovodná hudba ladit s děním. Vše bude načasované. Problém může přijít, když se hráč na chvíli zastaví nebo nebude neustále běžet kupředu => hudba dostane náskok. Řešením bude asi pozastavení skladby a nahrazení např. „šumem“, ale pokusím se to ošetřit tak, aby se nějaká akce během jednotlivých pasáží skladby stala, ať už jste kdekoliv.

2013-06-24 18.56.16

Počet možných způsobů smrti bude hodně. Pokud jde o akce dohrávání hudby, tak těch taky bude několik a většinou budou záviset na tom, kam hráč (ne)stihl dojít. Pokud hráč jakoli zemře než skončí hudba nebo i potom, tak se „probudí“ zpět v chýši a hra začíná od znova.

2013-06-24 18.54.29

Neumím moc dobře kreslit, tudíž je grafický styl hodně jednoduchý. Všechny objekty dělám pomocí nástroje polygon (n-úhelník) a vyplňuji je odstíny černé + ojediněle přidám nějakou jinou barvu. Přidaný obrázek je jen, aby jste si udělali tu nejhrubější představu. Moc jsme toho ještě neudělal, chybí mi tam nějaké okolní prostředí (tráva, strom atd.).

screen1

 

 

Link ke stažení:  https://www.dropbox.com/s/la98r75021kt02g/My%20daily%20nightmare.zip