You Die, but you can choose where! Baf.

Rozhodl jsem se využít schopností tohoto webu a ukazovat průběžný vývoj mé dokonalé a úžasné hříčky, kterou nebudete chápat a možná se zní složíte na kolena. Možná. Hotovo. 🙂 🙂

Král světa rozhodl, že je hotovo… Ačkoliv by se na tom dalo ještě dost pracovat tak už se mi nechce a navíc odjíždím pryč. Prostě mám touhu to v deníčku přeškrtnou jednou velkou čarou! Tak jsem dnes dodělal automatické restartování, vypnul debug klávesy a přidal pár dalších lidček… Takže po těch desítkách stovek hodin mé práce si to nyní může tak pět/šest lidí vyzkoušet, dva/tři napsat svůj názor a zbytek světa to nadále ignorovat. Tak stahujte:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/9457690/hry/you%20die.exe

Tvorba hry byla občas docela příjemná a ve výsledku to skoro vypadá jako to co jsem udělat chtěl. Pokud se najde alespoň jediný člověk, který tomu bude věnovat více než dvě minuty a třeba i vyhraje, tak budu relativně spokojen.

Tohle už bylo někdy předtím…

Tak mě asi posedl dáběl, Ježíš nebo jiná smyšlená bytost a kromě velmi zlých zlosynů a zaplnění dosud prázdných prostorů na mapě jsem vymyslel ještě jiný, řekl bych pro hlavní postavu ten správný konec (a hned ho implementoval) a tentokrát i docela herní. Takže konce jsou aktuálně dva, i když asi čtyři a vlastně možná i víc. Každopádně jsou stejně jen dva. Jsem zvědavý zda se někomu ten nový, nejvíc nejlepší, konec podaří objevit a tím vlastně vyhrát v tom klasickém smyslu výhry. 🙂

Tak už je načase i představit název, který hra má celou dobu vývoje a nějak se mi ho nechce měnit.

You Die, but you can choose where!

Což pravděpodobně znamená:“Zemřeš, ale můžeš si vybrat kde.“ Což asi tak úplně představuje celý děj hry a pokud ten nápis náhodou znamená něco jiného, tak ho stejně nebudu měnit. 😉

Je tedy hotovo? Asi jo ale s jistou pravděpodobností, kterou neznám, na tom budu ještě ladit některé drobné detajli a třeba z toho ještě udělám FPS hru se závodními prvky.

29. 6. 2013

Poslední týden trpím chronickou spavostí, kombinovanou s nemocí, neschopnosti  a nechutí cokoliv dělat, takže jsem se až dnes přesvědčil k zapnutí GM a věnování pár minut této hře. Co jsem udělal?

Dle plánu jsem přidal stromečky, pseudoveverky, paničky s kočárkem, drobnosti a zvětšil mapu. Leč ty důležitější věci jsem stále neudělal, protože se mi do nich nechce, neboť by vyžadovali trochu více práce než jen okopírovat to co už mám a krapánek to poupravit.

Tak snad přidám obrázek.

obrázek číslo dvě, který ukazuje rádoby les.

obrázek číslo dvě, který ukazuje rádoby les.

22. 6. 2013

Tak dnes jsem se této hříčce zase trochu věnoval. Rozhodl jsem se vytvořit takové krátké mini intro, které všímavějšího hráče uvede do děje (a možná ale opravdu jen možná bude mít jeho všímavost vliv na hru), vložil do hry název a ovládání (jen šipky). Další drobností bylo vytvoření textury trávy a animované kašny do všude přítomných parků (aby se tam také něco hýbalo) a samozřejmě jsem přistavěl i další kousek světa.

Co bych chtěl do hry ještě přidat?

  • několik specifických domů, jako např. policejní stanice
  • různé druhy lidiček vykonávající své denní rituály (děti si hážou míčem, maminka houpe kočárek) což by mělo svět oživit
  • Stromečky a možná i veverky, neboť mám dost parků ale jsou zatím takové betonové.
  • Situace a interaktivitu, neboť musím přiznat, že ta tam zatím žádná není. Ještě nevím, zda budou interaktivní věci označeny, nebo bude jen na hráči kolik toho ve svém čase dokáže „spustit“. A vlastně ani nevím, zda tam vůbec nějaké budou. 😀

Co můžu říci, že hra jako taková je hotová, byla tedy hotová už posledně. Tedy má začátek, střed a konec. 🙂

18. 6. 2013

Nápad na hru jsem začal vymýšlet okamžitě a naštěstí jsem měl vedle sebe svůj nový zápisník… Bylo mi jasné, že si chci vyzkoušet něco experimentálního. První myšlenkou byla krátká bitva proti mnohačetnému nepříteli, ve které by se musel hráč hodně otáčet a pravděpodobně by stejně dostal na zadek. Po nákresu jsem si zapsal pár dalších myšlenek a jedna mě zaujala natolik, že jsem se ji rozhodl pokusit zpracovat. 

Myšlenka byla v tom, že si hráč sám v menu rozhodne zda bude zloduch nebo hrdina. Nakonec jsem to začal vytvářet tak, že se hráč rozhodne svou volbou přímo ve hře a přitom vlastně ani neví co se stane (a ani tady vám to neřeknu.) Tady máš postavu, tady svět a tady čas. 

Dnes jsem si na to udělal čas. Tak dám k nahlédnutí první obrázek. Grafika je velmi jednoduchá a spíše než masivní zlepšení očekávejte přidání drobných detailů a jiných veselostí.

firejs, malá herní dílna

firejs, malá herní dílna