(MHD III) Galerie prokletých.

Aktualizace 5.10

S lítostí oznamuji že projekt ruším. A proč? Inu… Prostě mi to nesedlo. Po tom co jsem měl základ pro tahovou hru jsem narazil na zeď. Prostě jsem přemejšlel co dál a pořád mě nic nenapadalo. Ač miluju Lovecrafta a tahle povídka je jedna z mých nejoblíbenějších, nedal jsem to.

Aktualizace 27.9 13:57 (uplně dole)

Kdysi u nás ve škole panovala jedna legenda. Pokud jste někoho dostatečně nenáviděli, stačilo vzít jeho fotku a dát jí pod polštář. Pak bylo potřeba se pekelně soustředit, a do usnutí opakovat Ph’nglui mglw’nafh Cthulhu R’lyeh wgah’nagl fhtagn (Ve svém domě v R’lyehu mrtvý Cthulhu čeká a sní). Ve snu jste se objevili před starým domem obklopeným černou mlhou.

Pokud jste opravdu nenáviděli, branka se otevřela a vy jste byli puštěni dovnitř. Mohli jste vejít do domu, napíchnout fotku na hřebík u dveří a zazvonit na zvonek položený na stolku po pravé ruce.

V domě prý bydlel pan P. Bytost ani živá, ale ani mrtvá. Pomocí kreslení obrazů vysával život a každý kdo se ocitl na obraze v jeho galerii složené z 666 komnat, byl stižen kletbou.

Napsáním jména oběti na fotku a jejím roztržením jste dali panu P. svolení k tomu, aby ho namaloval…

… Ale proč vám to říkám?

No.. Já opravdu nenávidím.

BAF! (Lekli jste se? 😀 )

 

No tolik k příběhu. Víc prozrazovat nebudu, protože by jste (alespoň myslím) O hodně přišli. Kde se to bude odehrávat snad těm chytřejším došlo.

Můžete ale polemizovat nad tím, co se zvrtne, protože se to hodně zvrtne!

Herní mechanismy.

Tak tady ještě pořád bádám a piluji. Ale jedno vím jistě. Půjde tam o focení. To ale nebude sloužit k zachycování duchů, nýbrž k prosvětlování scény. Každým krokem totiž bude čím dál větší tma, a jen blesk vám pomůže rozšířit zorné pole.

Bude to vypadat asi takhle (grafika bude komplet jiná, vykradl jsem si starý projekty protože se mi nechtělo koukat na růžový a červený čtverečky 😀 )

 

O co ve hře půjde?

No, rád bych z toho měl roguelike. Takže chození po mapce, sbírání klíčů, vyhýbání se stí…. Ne, vlastně nic.

No, prostě to berte jako roguelike mírně líznutej adventurou. Nebude to asi nic kdovíak inovátorskýho, ale chystám se vyřádit na atmosféře a příběhu. Prostě jako za starejch časů.

 

Tohle je taky můj finální příspěvek, veškerý updaty budou zde.

Focení je prča.

 

Aktualizace 27.9

Tak jsem se nakonec rozhodl, že focení bude trošku větší součástí herních mechanismů. Aneb temný Glaaki ve svém koutě čeká a …. čeká prostě…