Hra:: Pracovní název Chameleon Attack

Ahoj. Vymyslel jsem teď docela jednoduchou, ale zajímavou hru. Jmenovalo by se to Chameleon Attack. O co by tam šlo? Hráč by byl v jakési aréně. Ovládal by chameleona bojovníka čtyřmi směry nahoru dolů doprava doleva. Fígl by spočíval v tom, že při každém směru jeho putování by se mu změnila barva daná tomu směru. Nahoru např. červená nahoru, dolů zelená, doprava modrá a doleva žlutá. Na našeho chameleona by útočili bojovníci a on by jim ten útok musel vrátit v tom správném směru. Znamenalo by to že, bojovník by byl rozlišen barvou též. Takže na červeného by se muselo útočit směrem zespoda, na zeleného ze shora na modrého zleva a na žlutého zprava. Hráč by tak musel na bojišti protivníky dost obcházet a taktizovat. Aby se předešlo cheatům, že by se hráč nehýbal a jen na místě měnil směry pohledu a tak i chameleonovy barvy. Vždy, když by nějakou dobu chameleon stál na místě, tak by zbělal (třeba by se bál) a měl také nějakou staminu, která by se dobíjela. Nemohl by naráz z místa zaútočit na tolik protivníků. Či vůbec na tolik protivníků na ráz. Ve hře by se objevovaly taky karty, které by mohl chameleon sebrat a krátkodobě by mu změnily barvu. Sebral by barvu a když by se mu hodila aktivoval by ji a mohl útočit na protivníky z jakéhokoliv směru by chtěl. či by byl výběr barvy. Také by šla doplnit stamina, či životy. Ještě k těm útokům. Kdyby se zkrátka nepovedlo hráči sladit barvy s protivníkem a zaútočit na něj, tak jak je to nejlepší. Měl by jinou barvu, tak to nutně nemusí znamenat sáhnutí na život. Mohli by být nějaké sankce, při kterých se mění nějaké atributy. Například hierarchie mezi nimi. Když zaútočíš špatně na červeného ztratíš 1/1 políčka života, když na zeleného 1/2 políčka života, když na modrého tak 1/3 a na žlutého 1/4. Prostě by se to měnilo. Díky moc a hezký víkendový zbytek. Jirka Beran

 

Co na to říkáte? 😎