Evil mage .. podruhé.

Před časem jsem zde psal o mém projektu do devbook soutěže. Kdo neví o co go, najde to ZDE (kliknutím na zde budete tam).

Místo reakcí na komentáře v předchozím článku jsem si radši uvědomil že máte pravdu, a začal přemýšlet jak to obzvláštnit… A s čím jsem přišel? …. (klikněte na text Hlavní část)

Tak, jako první začnu se změnou vzhledu. Po hodinách testování mě z oněch čar začala nehorázně bolet šiška 😀 tak jsem je dal pryč a možná je vrátím až jako možnost v nastavení.

Další obří změna je v herním systému. Nevím zda to stihnu včas do soutěže, ale rozhodně to chci dokopat do konce.

Tákže, jak se to asi bude hrát?

Místo rychlopsaní, které vám… A konec konců i mě přišlo po čase stereotypní, rozhodl jsem se tomu dodat trošku komplexnosti.

mocna prdel

Hra se tedy bude ovládat nejen psaním, ale i pomocí menu. Pokusím se to stylizovat co nejvíce jako nějaký starý program 😀 Trochu šmajchnutý fantasy fontem.. protože…. čarodějové jsou fantasy.

Pomocí toho výše zmíněného menu budete měnit nejen nastavení programu (jako barvy, font a pod) ale i samotná kouzla. Plánuji totiž něco jako režim tvorby kouzel která si budete moci uložit do seznamu a pak je jednoduše vybírat.

Samotná tvorba kouzel bude vypadat asi tak, že se vám zobrazí jednoduchý formulář:

Tvorba kouzla

X= (vámi zadaná hodnota) Y= (vámi zadaná hodnota)

Typ = (led, oheň,štít, bariéra, blesky a tak podobně)

Název (trojpísmenná zkratka pro zobrazení v seznamu nebo rychlovolání přes run)

Tohle například vytvoří oheň na souřadnicích 0 a 0. Jméno ONH jsem zvolil protože… je to oheň nahoře 😀

X=0 Y=0 Typ=fire Name=ONH

Vaším úkolem bude tedy předpřipravit si několik kouzel aby jste měli pokrytou většinu plochy kdyby se náhodou zlý čaroděj objevil dříve než jste čekali.

Teď (pokud jste pochopili mou myšlenku :D) si asi říkáte: „Takže když si předpřipravím dejme tomu dvacet kouzel, budu pak jen vybírat z menu?“

Odpověď je.. NE 😀 Na začátku dostanete k dispozici určitý počet paměti. Budete si moci uložit jen pár kouzel, a pokud nastane nečekaná situace, budete muset něco smáznout a v zápětí vytvořit nové kouzlo v závislosti na situaci.

Stane se tak z toho celkem nelítostná rubačka. 😀

Takže, co si myslíte o tomhle novém systému hraní?