Egalloc

Ahoj, naposled jsem hru ukázal loni a protože stále není hratelná, velice mě potěšilo, že se o ní vlastně nikdo moc nestaral. Nicméně, po srazu jsem slíbil něco ukázat, no a když už jsme v tom, tak něco i napíšu. 🙂

Vzhledem k tomu, že pozadí hry hodlám co nejvíce utajit, budu stručný a neobyčejně nudný. Pro klid duše doporučuji nějákou křáplou hudbu.

Do programu bylo potřeba zasáhnout, ale jen málo. Šlo o to změnit jak hra vypadá, aby mohla fungovat bez kompromisu. Texty ve hře nahradil komiks. Hráč se otáčí do čtyř směrů a komiks se chová podobně jako výhledy krokovacího dungeonu. Jednak je možné každému kroku který na hráče čeká věnovat celou obrazovku a pak je prostupnost mapy pro každý směr uložena zvlášť, což dramaticky usnadňuje tvorbu map. Nejtěžší je nakreslit spoustu obrazovek a k tomu potřebuji možnost do obrázků neustále zasahovat. Z maleb se stal koncept-art, musel jsem si pořídit tablet.

Je nesmysl grafiku neustále updatovat, takže je zcela mimo hru samu. Sprity naleju dovnitř až budu dělat hratelný build. Bude-li množství spritů způsobovat potíže v programu, můžu hru rozdělit do několika souborů a postupně spouštět jeden podruhém. Pokud mi k nakreslení hry nedopomůže vroucí fanatismus, můžu to vždycky odbýt nějákým plánkem se šipkou a několika značkami, takže proč ne? Kreslí se mi to pomalu, přiznávám, ale méně je někdy více.Ale tak samosebou, tohle je až takové moc fajnové, budu to dělat jen do té doby než dostanu rozum 🙂Možná si někdo vzpomene na uvažování o minihrách – ne, prostě to není kam dát, máme plno. Úlohu minihry tak něják plní hra samotná 🙂

Dál bych rád uvedl, že veškeré obrázky tvary a siluety podléhají neřízené mutaci a působení kosmologických sil. Jako takové nejsou zdravé.

Na Zdar!