Deathkiller

Zpočátku jsem si myslel, že to všechno je jen sen. Další noční můra, z níž se těsně před tím, než mi zrůdná bestie uštědří smrtící úder probudím. Opak však byl pravdou. Za tento fatální omyl jsem málem zaplatil životem. Nechápu, co se tady děje. Nevím, kde jsem se tu vzal, ani proč po úderu deváté hodiny večerní upadám do horečnatého sna, v němž se ze mě stává posluhovač tajemného muže bez tváře, který nemá s nikým slitování…

Synopse:

Po celé řadě menších projektů, jakými byly adventura Mountain Hotel či vesmírná střílečka Signum, jsme se rozhodli pokusit se opět vytvořit něco většího. Naposledy to se survival horrorem Dreadgirl dopadlo sice všelijak, ale za jeho finální podobu ve výsledku mohli především zákulisní problémy, které většinu lidí nemusí vůbec zajímat. Upřímně, divím se že zmiňovaná hra vůbec spatřila světlo světa – možná by ve výsledku bylo lepší, kdyby se tak nestalo.

Deathkiller bude akční adventurou viděnou z pohledu třetí osoby (používáme pouze mírně poupravený základ Kyborga), přičemž hlavní hrdina, ačkoli na první pohled působící jako Rambův vnuk, nebude v žádném případě žádný nesmrtelný bohatýr a z většiny nebezpečných situací mu kvůli nedostatku zbraní a nábojů nezbude nic jiného, než utéct. Adventurní složka bude v Deathkillerovi zastoupena v lehce větší míře, než tomu bude v případě složky akční. Kromě obligátního hledání předmětů a jejich používání na určených místech bude hra také obsahovat jednoduchý systém craftingu – budete si například moci vyrobit přenosnou lékárničku či zbraně, jejichž síla a účinek bude mnohem větší než v případě výbavy, jež budete mít možnost ve hře běžně jen tak najít. Hra bude rovněž obsahovat lehké RPG prvky, což bude nejvíce znát na soubojích. Každý z řadových nepřátel, na něž narazíte, bude mít možnost, že mu při „spawnutí“ bude do vínku dána určitá speciální schopnost či odolnost, čemuž budete muset přizpůsobit způsob boje.

Hra samotná bude rozdělena do čtyř kapitol – český venkov, koncentrační tábor a mexická poušť. Čtvrtá kapitola bude svým způsobem bonusová a bude se odehrávat v hororových snech hlavního hrdiny. Její příběh bude vyprávěn nechronologicky v průběhu celé herní doby a pokud například v průběhu některé z jejích částí zemřete, děj hry bude dále pokračovat běžnm způsobem, ale „snové“ dění se v následující části začne odvíjet jiným směrem.

Ukázky:

Proč se těšit?

  • Rozmanitá 2.5D Grafika
  • Kompletní český a anglický dabing
  • Striktně logické adventurní problémy
  • Atmosferické stealth pasáže
  • Hrací doba v řádu hodin
  • Poutavý a gradující příběh
  • Originální kombinace žánrů akce, adventura a RPG

Kdy si to budu moct zahrát?
Plánované datum vydání hry je podzim tohoto roku. Brzy dojde ke spuštění webové prezentace, kde se dozvíš víc.