Colorful madness

Asi před měsícem, v době, kdy sem se smiřoval s tím, že skončím s (ne)vyvíjením hry Bouncy star – nedokončená neoriginální skákačka ve stylu Ice tower se skvělou grafikou (ne mojí), jsem dostal nápad.Už ani nevím, kdy to bylo, jestli při nějaké činnosti nebo při přemýšlením nad novou herní mechanikou. Každopádně jsem se hned dal do tvorby a už po zhruba 2-3 hodinách byl hrubý náčrt na světě. 🙂

A o čem to tedy je? Ovládáte čtverec 50×50 pixelů, který může měnit barvy – zelená (Držení levého tlačítka myši), modrá (Pravé tlačítko), červená (Obě tlačítka), černá (Žádné tlačítko). Okolo lítají další čterce, které mají mimo výše zmíněné i bílou barvu.

Při kolizi se stejnou barvou zničíte vy čtverec, při kolizi s jinou čtverec zničí vás -> konec hry. Cíl je tedy vydržet, co nejdéle. Zpestřením tohoto konceptu je boost, který se aktivuje po zničení X čtverců(viz. lišta nahoře) kolečkem myši, což způsobí, že se na X vteřin zpomalí čas a vy máte dost času vyčistit okolí. Mimochodem, můj osobní rekord je rovných 100s.

Vše jsem naprogramoval(naklikal) já v Construct Classic, grafiku jsem si taky vytvořil sám – „Grafika“ začíná a končí horní lištou 😀 , jako font jsem použil Calibri. Hudbu jsem stáhl, samozřejmě legálně, ze soundcloud.com (OSM – Ultrasaur (Original Mix) ). Přidávám sem ke stažení i Zdrojový kód(bez hudby) už jen proto, že sem si dal tu práci a celý ho okomentoval.  😉

Colorful madness

 

Link ke stažení: Colorful madness v1.1