Bomberman s jetpackem po xté…

Ahojte, tak pár dalších novinek o tomhle neočekáváním projektu.

Kolem vánoc na to samozřejmě nikdo nesáhl, ale minulý víkend se nám podařilo nacpat celý tým* do jednoho bytu a tvrdě máknout.

*dva lidi

Logobomberman2---kopie

Rozběhli jsme týmové Trello – online aplikace na vedení projektů. Což je pro dva lidi v týmu životně důležitá věc. 😀

Opravilo se pár mechanismů, udělala létací „minihra“ a relativně dost grafiky… Na váš popud jsme vymysleli jedno další prostředí, které není tak šedé – vlastně je docela barevné. A snad i trochu pozměnili to původní. Mno, ještě to nejni ani zdaleka hotové ale ukázku pro představu a kritiku máte tady na obrázku.  screenek

Taky jsem dokončil anebo spíše opravil bedny, jezdící plošinku a raketomet – tedy takovou krabici ze které po přiblížení vyletí naváděná raketa po čemž musíte urychleně skočit někam do díry aby napálila do zdi.

Vůbec máte jen jeden život. Uděláte chybu – umřete a začnete level znovu. Ale nebojte, levely nebudou moc rozsáhlé – spíše to má být taková rychlá akční hra. Ale i na pokládání bomb a čištění chodeb dojde, přecejen je to Bomberman.

Jen ty hratelné levely pořád chybí. Což je bohužel ta část, která brání publikace dema. Ovšem tento víkend bych jich pár chtěl udělat – právě proto píšu tenhle článek, abych si to dal jako veřejný závazek.

trello

A nedávno mě napadlo jak hru oživit. V každém levelu bude jedna hvězdička, kterou hráč nemusí sebrat, ale dostane za to malé bezvýznamné plus. Bude vždy umístěna mezi nějakou výzvou… Anebo, že by cílem mise bylo právě sebrání takovéto hvězdičky?

Nějaký poznatek z vývoje?

Pár dní zpátky jsem do hry přidal efekt zatřesení obrazovky po výbuchu bomby – a můžu říct, že to vypadá lépe než bez efektu. Očekávaně.

Vůbec bych do hry chtěl více efektů, particlů a možná i nějaké hrátky se světly. Vypadá to pak zajímavěji a méně stroze. 🙂

Aktuální deadline je stanoven na konec března… Ale myslím, že to může být hotový o dost dříve. Mno. 🙂

Ale znáte to.